Thursday 16 July 2009

Isle of wight

Bejalan2 di isle of Wight
sangat best..mmg kasik 8/10 kredit..
tak tahu kenapa..mungkin kerana kawasan pulaunya kecil tetapi ada segalanya..
tujuan utama.. pergi The Needles..

The Needles


Untuk melihat the needles buleh melalui dua cara..
1.Chair lift 2. Menaiki bot

sebaik sampai terus menaiki chairlift..
fuhh..


saya seorang yg gayat..takut pada ketinggian..hehehe
mmg lerr..tak terkata bile menaiki chairlift nie..



memberanikan diri
dengan melihat keindahan alam.. yang sangat2 cantik
tak terkata kecantikannya..subhanAllah



rasa seperti burung..tiada dinding membatasi antara saya, alam dan angin..
kaki seperti tergantung di atas angin...
bibawa angin sepoi2 bahasa... menuju laut..





menuju ke bawah..


Menaiki bot pula.. the needles and lighthouse dr dekat..



inilah percutian saya yang paling banyak bertasbih, berfatihah dan berayat qursi..ehehe..
lebih mengerikan dr menaiki ballon yang lepas..
kalau kerana bukan takutkan ketinggian...mahu rasanya pergi utk kali ke-2
anyhow..sangat2 puashati perjalanan kali ini
walaupun saya tinggal berdekatan laut..
area laut sini lagi nyaman dan tersangat cantik..
SubhanAllah..yang menciptanya..
saya diberi peluang..alhamdulillah...

No comments: