Sunday, 28 September 2008

salam aidilfitri



walau di mana anda berada
salam aidilfitri dr kami sekeluarga
moga meraikan hari raya dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan.

5 comments:

Ibu Emir said...

selamat hari raya, maaf zahir batin

salam dari
Emran, Amira & Emir

ZLAA said...

Salam aidilfitri Umei dan keluarga. Maaf zahir batin. Rindu nak buat 'share raya' dgn umei dan zali.

ummufawwaz said...

salam aidilfitri dr kami di radford ni..mg korang berbahagia diaidilfitri..umei, kalo tka meriah kat sana, mai ler turun kat notts ni..maaf zahir bthin..

umei said...

salam aidilfitri lagi sekali utk sume..maaf zahir batin

mira.. moga 1 hari nanti dapat beraya bersama..

kak za..teringat saya warung kite dulu...:D

kak farizah..time kacih.insyaAllah di mana kami berada ,akan menerima seadanya.

Anonymous said...

umei..mana tak de update2 ni..pasal baju raya ijau aku tu ko nk tau..smpi nyer ari isnin sok nyer selasa raya..da la time tu kitorg da pindah umh br..kotak tu smpi umh lama..postman tggl kan kad..seb baik zul tetggl vacuum kt umh lama..dia nk gi amik terperasan ada kad parcel..legaaa..klu idak..aku beraya dgn baju tahun lepas je la..

farah